Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

tisdag 7 september 2010

Som ett litet barn på julafton!

Åh! Detta var ju hur kul som helst! :D
Känner sig precis som ett litet barn på julafton, spänd och förväntansfull när man går in på bloggen!
Och jag har fått trevliga kommentarer redan! Trodde jag väl aldrig.
Citerar Mollymatronan , det pirrar i hela kroppen och man hoppar och studsar.

Kan behöva lite positivitet just för tillfället känner jag.
Dagen idag har annars ägnats åt att skicka cv till olika företag.
Hoppas nu bara någon nappar snart!

Annars skulle jag inte ha något emot att vinna en högvinst på lotto till helgen! :D

Ha en fortsatt skön kväll!

5 kommentarer:

  1. Absolut! Du ligger med på min lista nu:) Kram

    SvaraRadera
  2. HÅLLLLL UT, som Timbuktu sjunger "Det Löser Sig, Men... vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt. "

    Skitskoj att du kommit igång nu, detta passar dig PRECIS som vet ALLT om OddMolly å mode, även dratt in mig i den "skiten" HA HA och satt mig i ekonomisk kriiiis, måste ju skylla på någon, men nu är man "Dress for Success" å fattig på grund av det shopping begäret ;) MEN Åååå vilken LYCKA, Puss på dig som öppnat världen för mig å kommit ut från råttebo.

    Älska Molly, ha en bra dag, vi hörs

    SvaraRadera
  3. Linda G: Tackar! Känner mig "hedrad"! :D
    Läst era härliga Molly bloggar en längre tid och kände att det var dax att "komma ut" nu!
    Kram!

    resmalin: man tackar allra ödmjukast! :D
    För "sång" peppningen och för att jag öppnat ögonen på dig för detta med kläder i allmänhet och Odd Molly i synnerhet!
    Fast du sköter shoppandet ganska så bra själv nu..."blink blink"
    Bara hjälpt dig lite på traven...."harkel"
    "Rodnar förläget"....men, att jag vet ALLT om detta märke var lite att ta i! ;D
    Puss tillbaks!
    Hörs!

    SvaraRadera
  4. Lägger in en liten kommentar såhär mitt i idol reklamen ♥

    Lycka till med jobbsökandet !

    SvaraRadera
  5. Johanssonskan: kollar du också idol? Det är ju det bästa nu; uttagningarna tycker jag.
    Tack för lyckönskningen! "Glad"

    SvaraRadera