Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

onsdag 8 september 2010

Känner mig så här just nu



Sov lite halvtaskigt inatt. Sen har jag jobbat extra idag (på mitt sommarjobb)
Efter hemkomst med en sprängande huvudvärk så satte jag mig och letade jobb och skickade in ytterligare cv.

Vill ju ha ett jobb nuuuu.....
Tänk vad man kan sakna de där rutinerna, 8 timmars arbete, arbetskamrater och en lön var månad!
Bara det....lite cash i plånboken skadar ju inte.

Men, vilket trist inlägg detta blev nu då! :(
Inte alls meningen.
Vill ju inte på något sätt skrämma iväg de få läsare som ev. tittar in här.

Jag vill bara säga det igen, jag är otroligt glad att jag äntligen tog steget och startade upp en blogg!
Att jag fått härliga kommentarer redan är jag helt överväldig av.
Det lyfter verkligen en, även en dag som denna då jag känner mig allt annat än pigg och alert.
Men, nya tag imorgon!
Ska försöka ta en outfit bild då också (just nu softar jag bara runt i myskläder)

En stor kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Förstår att det blir drygt att gå hemma! Jag har bara varit arbetslös 2 veckor i hela mitt vuxna liv och då visste jag att jag skulle igång igen. Kan inte klaga:) Kram

    SvaraRadera
  2. Linda G: Tack! Jo, och speciellt nu när barnen börjar bli större och mamma inte är den allra viktigaste personen i deras liv längre, snyft!
    Då vill man verkligen komma ut i arbetslivet igen.´
    Kram

    SvaraRadera