Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

fredag 10 september 2010

Fredag igen





Känns som det bara är måndag och fredag i veckorna numera!
Tur man har barnen som ska till skolan i veckorna och även att jag återupptagit träningen annars hade jag nog blivit en riktig soffpotatis.
Suttit och pillat navelludd, käkat choklad så det sprutat ur öronen och antingen tittat på alla eftermiddags serier som går på tv eller surfat runt på nätet.

Var faktiskt iväg och tränade igår, spinning. "klapp på axeln" (om man nu får känna sig så självgod....;)
Även om jag kände mig helt färdig efter en kvart (vete 17 om jag inte kände lite blodsmak i munnen också) så bet jag ihop och kämpade på...eller bet ihop och bet ihop, snarare flåsade som en anabolstinn tyngdlyftare som precis ska lyfta 150 kg!

Och idag vaknade jag vid 5! Har en katt som fått för sig att klöser jag på soffan i vardagsrummet så kommer matte sättandes och sjasar bort mig.
Springer jag då ut i köket så kanske hon kan tänkas ge mig lite mat när hon ändå är uppe!

Och det är precis det matte vill göra kl. 5 på morgonen! Säkert..... :(
Så idag har jag inte gjort många knop alls!
Blir desto mer i helgen, träning och kalas.
Därför ingen outfitbild idag. Blev bara jeans, tröja och converse när jag cyklade och hämtade sonen på skolan.
Inte alls något roligt att fota och slänga in här.
Speciellt inte när man ser alla er andra fixade och i era snygga outfits!
Får ju komplex för mindre.
Men, samtidigt så tycker jag att det är så himla kul att kolla in vad ni har för kreationer.

Fick hem en chrysalis i puder i går förresten.
Blivit helt galen i dessa siden klänningar!
Så användbara, till allt!
Blivit influerad av Josanne b.l.a
Sugen på en #327 i military.....att ha till chrysalisen.
Här ser man hur påverkad man blir av alla bloggar, not good! ;)

Jag älskar lager på lager och pricken över i:et, ett par boots till.
Nä, nu ska jag sluta tjitttjattra och önska er en fortsatt skön fredag!

Bara ett litet tips innan jag avrundar här och återgår till soffan och navelpillandet..... ni som gillar sjalar lika mycket som jag gör, bör kolla in Rabens Saloner underbara sjalar i tunn (som en gasbinda ungefär) bomull.
Har ett par i olika färger.
De är underbara!

En gång Rabens sjal - alltid Rabens sjal! En klar favorit!

Ni ser sjalen överst i detta inlägg (kunde givetvis inte få till det så bilderna kom längst ner...jag och tekniken! :(




5 kommentarer:

  1. Navelluddspillande och soffsittning, låter skönt.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Lingonberrie; Ja, fredagen brukar bli ganska lugn och lagom slapp sådär.
    Gott!

    Önskar dig också en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Tack för kiken hos mig=) Härlig blogg du har här, nu måste jag läsa på!;)
    Å jag älskar också Chrysalisarna!Så användbara till mycket!

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  4. Chrysalisarna är nog bland dom mest använda plaggen i min Mollyrob. Otroligt användbara! Kram

    SvaraRadera
  5. Chrysalis, dolce, spoiler och allt vad dom heter. Busbäst pi Mollyroben, fantastiska när du klär dej i lager på lager och så sköna att ha på./K

    SvaraRadera