Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

torsdag 16 september 2010

Nytt ute i webshoparna!









Sitter på klickfingret.....Upprepar mantrat "jag ska inte"... "jag ska inte"..... "jag ska inte"....

Det jag gillar i detta släppet är annars plaggen här ovan.
Kappan gillar jag själva modellen, men förstår inte riktigt garnsnörena som hänger lite här och var? Varit snyggare utan tror jag faktiskt. Eller?
Sen tunikan skulle jag vilja se irl först. Har helt snöat in på sidenplagg nu!
Men, koftan skulle jag hemskt gärna vilja klicka hem! :(

Men, det SKA jag inte! Därmed basta!

Det första vårsläppet kommer väl redan i december, eller hur? ;D















7 kommentarer:

  1. Jag hade inte kollat in något särskilt till detta släppet. Ändå dyker det av någon anledning upp nåt man begäääääääär...
    Tar på mig solglasögon..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lingonberrie; samma här! Trodde mest det var dyra finare klänningar i detta sista släppet och det var jag inte så intresserad av.
    Men, så fastnade jag för dessa tre plagg ändå.
    Fast jag gör som du, tar på de riktigt mörka solglasögonen....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte tagit på solbrillorna haha.... utan fingret fick jobba ;-) Koftan har jag ju längtat efter sen jag såg den första gången ;-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  4. Johanssonskan: jaså, du klickade hem den.
    Jo, jag är också vääääldigt sugen på just den koftan....men, men...dessvärre inte plånkan!
    Får snällt stå emot begäret och hoppas att den kanske finns kvar på rean istället.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Jag har också vissa problem med att hålla klickfingret på plats! det som håller mig tillbaka är Göteborgsträffen om 2 veckor. Klickar jag nu, kan jag inte shoppa loss då;) Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, var är du ?? Saknar dina Rockiga outfits ju :-)


    ♥Åsa

    SvaraRadera
  7. Johanssonskan; tusen tack för att du kickade igång mig igen! Ha Ha
    Behövde den där sparken där bak!
    Kram!

    SvaraRadera