Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

torsdag 16 september 2010

Efter ett "litet" uppehåll......

så är jag back igen! :D

Någon som saknat mig.....

Livet, med allt vad det innefattar i vardagen kom emellan.

Det har varit träning, kalas, storstädning och lite ommöblering har stått på schemat här sen sist.

Ja, sen har jag även hämtat ut ett par paket....


Har alla 3 innehållen i de paketen på mig på bilderna ovan. (förlåt för de usla bilderna och bilden lite snett bakifrån krävdes mod att slänga upp här, det ska ni veta...Usch:(

En #327 i military (fast den hämtade jag egentligen ut i förra veckan, kan bara inte bestämma mig för om den ska få stanna eller returneras)

Sen ännu en sjal från Rabens (i exakt samma snygga gröna nyans som "327:an är!)


Och till sist, stövletterna. Vad tycker ni om dessa?
Jag är lite kluven.
De är verkligen både snygga och sköna (och framförallt mina korta taxben ser så mycket längre ut med dessa på fötterna! Bara en sån sak)
Sen kan jag tycka att pälskanten är lite småfräck.
Eller den är too much?
Får väl suga på den karamellen ett tag....


















Har iallafall varit inne och läst lite på era bloggar!
Och jag måste bara säga att jag är så avis på Malmö träffen! Hoppas verkligen jag kan få hänga på vid en ev. kommande träff. (bor i samma stad som Josanne, från det ena till det andra)
Idag blir det fortsatt städning här hemma. Det blir inte roligare än så, tyvärr! :(
Fast får väl tänka positivt; när jag väl är färdig så kommer det att vara såååå fint och jag kan känna mig stolt över mig själv och att jag tagit mig tid att äntligen att gå igenom alla byrålådor med tråkiga papper och liknande!
Och jag kan gå och träna med gott samvete ikväll!
Det värsta är ju att man så lätt blir fast i allt som finns i lådorna som man går igenom!
Har även sålt en del på tradera. Behövs till det nya som jag köpt istället!
Ska ev. slänga ut lite till.
Blev mycket oväsentligt "svammel" på en gång! Sorry!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar