Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

måndag 6 september 2010

Min egen blogg!

Så har jag också "blivit" med blogg! Kul!

Har läst andra bloggar nu ett bra tag och blev sugen på att börja själv.

Sen får vi se vad den kommer att innehålla?

Jag brukar vara ganska bra på att "pladdra" på om allt och inget i stort sett.

Så denna blogg kommer väl att handla om mig, mina intressen och mitt leverne i stort.

Lite outfit bilder kommer vad det lider också.

Spännande och lite nervöst är det iallafall!

Kram!

4 kommentarer:

  1. Ska bli spännande å följa dig här :)

    SvaraRadera
  2. resmalin: tack, kompis! Kram, vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Följer gärna med på din färd i bloggosfären:D/K

    SvaraRadera
  4. Mimmi: Tack! Vad kul att du vill göra ett litet avtryck i min alldeles färska blogg!
    Lägger till dig i min blogglista!
    Ha det gott! :D

    SvaraRadera