Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

tisdag 7 september 2010

Lite blandad kompott











Tagit en del bilder på olika outfits idag.
Lite beslutsångest vad som ska stanna och vad som ska skickas i retur.
Någon som har en åsikt i detta dilemma?
Chrysalis i dark indigo eller cabarnet?
Eller Plath dress i almost black, kanske?
Sen tog jag även med en bonus, ett o-Molly plagg.
Ser kanske inte så mycket ut på fotot, men det är verkligen en helt underbar klänning!
Från Custommade.
Ursäkta bildkvalitén på fotona!
Och hur får man egentligen bilderna brevid varandra istället för under varandra?
Jag är fortfarande novis på detta med blogg så hoppas ni har överseende med min något halvtaskiga sida?!
Lite övning så......är det inte det dom säger, övning ger färdighet?
Kram!






2 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden ! tack för ditt inlägg =) Klart att du får lägga till mej *glad* Snygga outfitter ! Vi verkar ha lite samma sorts stil tycker jag =) Kaporalstövlarna har jag tex åxå, vrålsnygga =)
    jag brukar ändra bildstorleken så bilderna är 480 breda max ( photoshop) När du sen lägger in bilderna kan du, välja att ha dom till vänster, centrerade eller till höger ( när du infogat bilden så klicka så kommer förslagen upp, undertill )
    Men ibland blir det lite huller om buller ( se mina inlägg) jag är ju ingen höjdare heller på detta, varför det blir såhär har jag inte lyckats klura ut ännu ;-)

    Vad är det för jacka som du har tillsammans med cabaret klänningen ? Ser otroligt läcker ut ! Lite linda Carlén stuk...

    Hm... Ska någon bort... så tycker jag cusstomande ... ( den rutiga längst upp ) men det är ju MIN åsikt, såklart ska du returnera det du tycker du kan kombinera MINST med :-)
    Minigownen kan kombineras otroligt & är liksom "grädden på moset" till allt tycker jag :-)
    Vi hörs nog igen !

    Åsa

    SvaraRadera
  2. Johanssonskan: TACK! För din kommentar och för din hjälp med mitt foto bryderi! :D
    Ja, minigowen är verkligen kanon! Kan ha den till så mycket.
    Jackan som jag har tillsammans med cabaret klänningen är en svart skinnjacka (danskt märke; Onstage Denmark) Skickat efter den från Butiken Handplockat.
    Den är så snygg och oerhört mjuk!
    Ja, vi lär säkert höras igen!

    SvaraRadera