Med allt vad det innebär - livet i stort och smått

torsdag 14 oktober 2010

Någon som köpt denna


jacka från HM?
Hur är den, storleksmässigt?
Gillar den, modell- och färgmässigt.
Sitter här och försöker skingra mina tankar och fokusera på något annat.
Lägga det som jag ändå inte kan styra över åt sidan för ett tag.
Och vad passar väl bättre än att sitta googla runt bland alla webshopar då? ;o)
Och eftersom vintern kommer (vare sig jag vill det eller inte) så tänkte jag kolla in lite mysiga jackor.
Har inte råd med någon Odd Molly jacka (som situationen är nu), så då får det bli något billigare alternativ.
Fast en Lotta Lotta long coat hade inte suttit helt fel! Suck....
Om någon har en till salu eller vet någon som har det så får ni mer än gärna höra av er.
Svart eller beige stl. 3 eller 4
(det är ju snart julafton, eller? :o)

4 kommentarer:

  1. Kikar bara in och kollar läget! Allt väl hoppas jag? Kram

    SvaraRadera
  2. Nix, har inte testat jackan, men den ser ju mysig ut.... ja OM du inte tänker om & shoppar en Odd jacka :-) Jag tror faktiskt att det lönar sej i längden... men visst, slantar ska ju in.... Du får göra en rejäl garderobsrensning , så ska du se att massa goa slantar ramlar in fort :-)
    ♥ Åsa

    SvaraRadera
  3. Linda G: jo, tack det är bara bra....förutom en liten höstförkylning som klamrar sig envist fast vid en! :O( Kram

    Johanssonskan: kollade in jackan på HM och den uppfyllde INTE alls mina förväntningar! Dessvärre. Eller det kanske är meningen att jag ska skaffa en OM jacka istället...he he...
    Jag har några plagg ute på tradera, men inget som generar några större summor, tyvärr.
    Men, alltid något.

    SvaraRadera
  4. Hej Nettan! Jag hittar ingen mailadress till dig - väskan är din! Hör du av dig till min mail så gör vi upp detaljerna.
    sabina_veronika
    @
    hotmail.com

    KRAMAR

    SvaraRadera